VILL HA!!!

Till mitt Thomas Sabo-armband.. =) Fint va!?

 

Idag är det torsdag och jag har inte planerat in nått på hela dagen. Kicki skulle ta kort på oss idag men då stack Jocke till Skellefteå, det var nå fotbolls-latch med massa grabbar och det kunde han ju inte missa! =) Så det får bli imorrn!

 

Jag passar på att slöa och tvätta upp en massa barn-kläder så det är rent. ÅHH vad jag längtar tills datorn kommer så jag får börja med barn-rummet, vill ju bädda och göra mysigt!! =) Haha, jag längtar bara lite tills själva datorn kommer och mkt till att få göra klart! =)

 

Måste bara visa en bild brorsan visade mig idag..haha..grymt bra gjord:

 

Haha, kan inte sluta skratta, hur bra som helst!! Haha!

 

Ha en underbar torsdag, känner jag mig, är jag snart rastlös, man vet aldrig vad jag hittar på! ;)


Kommentarer
Postat av: EVA

Passa på att vila och slappa och inte göra nåt alls gumman !



***

KRAAAM MAMMA



.

2009-11-12 @ 14:48:45
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Linn och flisis

Ja den är himla stor nu, men den kommer säkert stanna ¨vid samma mått som förra gången vid fulltid...eller det hoppas jag då iaf...=)



va spännande, snart är er bebis här...avis btw, vad ska han heta då? har ni bestämt namn?



kram//Linn

2009-11-12 @ 19:31:07
Postat av: Carola

Ja, det var jättefint det där och vilken rolig bild!! HAhaha :)

2009-11-12 @ 22:00:32
URL: http://blogg.cartom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0