Veckorna springer fram..

Har hunnit med frissan idag och mitt hår luktar så gott! =) Hatar att ta kort på mig själv så ni får tänka ett blont, lockigt får med mörkt underhår..där är jag! =)

Sen körde jag fooooort in till stan igen för en grymt trevlig träff med massa gravida brudar! PT hade fått nys om detta genom min blogg så dom var där och intervjuade och fotade oss, håll utkik! Vi ska försöka träffas varje vecka, grymt skoj! =)

Fick även ett samtal av mamma att Rolle var på akuten! Misstänkt njurstensanfall, så nu väntar jag vid telefonen om hur det går för honom...

Inför kvällen väntar föräldra-kurs..(om jag ids iväg..dålig tid: 16:30, mitt i maten..) och sen fotbollskväll hos brorsan och Kicki, Pelle och Robban skulle nog också dit! =)



18:30 Rubin Kazan - FC Barcelona
20:45 Lyon - Liverpool FC tror jag då, är ju många Champions League matcher..tror det kan bli den, eller Inter!

Torsdag redan imorrn och då ska jag följa mamma till Sunderbyn för resultat..och förhoppningsvis champagne-köp!!!

Ha en trevlig onsdag och jag återkommer om Rolle!

(Rolle fick åka ambulans till Sunderbyn, njurstenen var för stor för att han skulle åka hem. Får höra mer senare och imorrn ska ju jag och mamma dit så då tar vi förhoppningsvis hem honom. )

Kommentarer
Postat av: EVA

Än är han kvar på las...det går inte fort precis ! Men förhoppningsvis ska jag hämta honom snart...



Matchen...är det Viasat...?



Hör av mig sen ikväll om tid för imorrn !



***

KRAAAM MAMMA



.

2009-11-04 @ 14:49:03
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Magda

Hon blir 4 månader den 19nov.

Tiden går fort.. än en gång konstaterat!

Häftigt att PT uppmärksammade er..

Det blir säkert ett mysigt resultat med mysiga blivande mammor ;)

Kram på er =)

2009-11-04 @ 16:15:30
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Anna S

Tack för en trevlig dag idag! Det kul att träffas! Jag skippade föreläsningen idag, vart för lat och det var så roligt att umgås med kusin och hennes lilla 1åriga dotter så jag kunde inte slita mig. Om du var dit kan du väl uppdatera mig vid nästa gravid träff!



Ha de bra!

kram!

2009-11-04 @ 19:28:15
Postat av: Cissi

Till Anna: Tack själv! Super trevligt! Jag var där första halvan, sen var jag så hungrig att jag for hem;) Men upplyser varandra på onsdag!=) Kram på dig! =)

2009-11-04 @ 20:38:37
Postat av: Åsa

Hoppas verkligen att hon får ett positivt besked. Eller, negativt.. hur säger man. Hoppas hon är frisk. =D Min pappa har en kontroll kvar sen är han oxå friskförklarad från sin cancer.

Kram på er!

2009-11-04 @ 22:09:59
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Jonna

Oj så skloj med en mammaträff. Har ni träffats via BM? Måste läsas då det kommer i pt :) kram..

2009-11-04 @ 22:12:50
URL: http://www.jonnaan.blogspot.com
Postat av: Monica

Men hallå?? Klart du måste ta en bild på ditt fina hårsvall :D

Hoppas det går bra för Rolle och att det blir champagne-köp imorgon för din mamma! Håller tummarna!

Kram!

2009-11-04 @ 22:33:41
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Tina

Gör gärna de:D

2009-11-05 @ 09:36:01
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0