Måndag!

Vaknade imorse då Jocke for på jobbet av en gode så knäpp dröm; jag skulle hoppa in och jobba och det var kaos, Ulla hade spillt ut 15 liter grädde över alla montrar, Tina hade glömt starta alla maskiner inklusive kaffe och hade helt plötsligt glömt hur kassan funkade =), Karina tappade ut flera liter fett på köksgolvet, Marie stod mitt i ruschen och färgade håret grönt, Elin hade råkat tömma ut mjukglassmaskinen på två gubbar och Lina for hem för hon var trött!! Haha! =) Sen skulle jag även hinna göra 17 smörgåstårtor!!Vilken dröm!! Jag var alldeles blöt i svett och sönder-stressad då jag vaknade!! Crazy!! Jag blev VÄLDIGT glad att jag var i min säng och fick somna om.

Energi hade jag då väckaren ringde kl 10, dammtorkade, dammsög, skurade, rengjorde badrummet och tvättat två tvättar. Ska även bädda rent idag...skööönt! Men sen får det vara bra så! Jag är så himla sugen att börja med barnrummet..men det är ingen idé förrän bärbara datorn kommer och vi får bort denna...men jag är sugen!! =)

Idag fyller min kusin Fredrica år:


Super-grattis till dig!! Vi kommer och fikar idag!! =)

Idag är vi i vecka 33 och detta tyckte jag var lite roligt:

Det är bara en och en halv månad kvar och du kan drabbas av städmani. Allt ska rensas, städas och sorteras. Allt ska fixas klart så att du slipper tänka på det sedan.

Pappan: Massera bort värk och i viss mån trötthet hos den blivande mamman! Källa: growingpeople.se

=) =) =)

Har jag sagt att jag längtar sjuuuuukt mkt till denna bebis kommer ut!!!! Men ack vad jag kommer sakna livet i magen...

Nä, nu ska jag fara och handla, är super hungrig! Imorrn blir det lunch på jobbet, måste ju kolla om kaoset jag drömde stämde ;), och sen blir det pyssel-planeringsdag hos mamma för min kommande baby-shower! =) Mamma har gjort världens grej till inbjudningskorten!! Hon är bäst!

Ha en bra måndag! =)

Kommentarer
Postat av: Tina

städmani är väl inge nytt för dig:P

2009-11-09 @ 12:49:20
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Emma

Städa var min plan för dagen också, Har skjutit upp det i 4 timmar nu =) är lite avis på dig som har allt klart. Men men nu är de bara på med lite musik och sätta igång. Kram

2009-11-09 @ 13:18:41
URL: http://beemma.blogg.se/
Postat av: EVA

Ja städmani har du väl aldrig haft brist på... Joo förr när du var liten och sopade allt under sängen och storebror skvallrade...men det var lääänge sen :)!



***

KRAAAM MAMMA



.

2009-11-09 @ 13:49:39
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förlåt en gammal tant men vad är baby-shower för nåt? När jag fick mina barn -86 och -90 fanns inget sånt.Hälsningar Susanne

2009-11-09 @ 15:20:52
Postat av: EVA

Kolla här *:*



http://julswappen.blogspot.com/



Snacka om perfekt !!!



***

KRAAAM MAMMA



.

2009-11-09 @ 15:58:18
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0