Lördag!

Kolla in här!! Om våran mammagrupp! =)

Igår var jag på stan, köpte två otroligt sköna amnings-BH:ar från Shop Intim..att det kan vara skönt att ha på sig BH??;) Efter det träffade jag upp Madz och gick på stan ett tag, Robban joinade oss för fika, mkt trevligt!

Sen kom älsklingen hem, ganska hängig, så det blev pepparbiff med pommes (hans favvo) och en lugn kväll med film och godis. Vi såg:


Helt okej, inge speciell alls..

Jag fick även lite kort igår som jag framkallat från extrafilm.se och köpte en ram och satte in i sovrummet; vad tycks:


Fint va?=)

Idag är det fars-dags-middag i Jävre som gäller! Härligt!

Ha en underbar lördag mina vänner! =)


Kommentarer
Postat av: Liza

Så fin du var i PT idag! Härligt med föräldragrupp - och tänk så kul ni ska ha när ni fått era söta bebisar!

Ha det så gott och sköt om dig!

KRAAAAAAAAAAAAAAM!

Liza

2009-11-07 @ 13:28:07
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jättefint!! =)

2009-11-07 @ 16:47:32
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Madde

Vad fint det blev!! =) Sen måste du berätta vad du tyckte om den andra filmen, som jag antar att jocke inte ville se..;)Kram

2009-11-07 @ 17:41:13
Postat av: Eva

Vilket fint kort på er två:)

2009-11-07 @ 20:36:00
URL: http://evasvardsudd.blogg.se/
Postat av: Tina

2009-11-08 @ 00:16:16
Postat av: Tina

Det är så fint med personligt! :)

2009-11-08 @ 00:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0