Inbjudningskorten!

Nu har jag nästan gett ut inbj.korten om baby-showern till alla, bara 4-5 kvar, så nu kan jag ju visa hur dom ser ut: (ursäkta den dåliga kameran)





Mamma har fixat alla delar, virkat tuttarna och klistrat ihop delarna. Jag har skrivit dom och klistrat ihop själva kortet. Det är mkt kärlek bakom dessa kort! =) Tack mamma än en gång!! Visst är dom fina??

Idag blir det träff med gravildosar, blir säkert trevligt som vanligt! Härliga brudar, det där!! =)

Är gräs-änka idag igen, Jocke drar till Johan för fotboll..men nu börjar det vara sista gångerna han sover borta, känns inte bra att vara själv på nätterna om denna lill-grabb vill komma ut snart =). Så idag blir det middag på Big Boy, var hur länge sen som helst, med Tina och Madz och sen blir det film-kväll! =)



Imorrn kommer Edith hit och ska sova till lördag, bli super-mysigt! =) Och Tomme och Kicki får sitt hus imorrn, grattis till dom!! =)

Ha en trevlig torsdag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Magda

Jättefina kort!!

Han är en seriös "fotbollsnörd" din Jocke (haha)..

Ne nu är det bara börja hålla kvar honom hemma =)

KRAM

2009-11-19 @ 13:02:59
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Tina

Okej snyggt kort på mig...eller så inte..:P haha



2009-11-19 @ 14:46:32
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: EVA

Här blev det mat från MD:s...gott och enkelt ! Och maken är något bättre just nu...om det beror på mååånga tabletter eller att stenen lagt sig still...det vet ingen...hihi !

Men han har röntgen imorrn bitti, så då får han veta var den är !



***



KRAAAM MAMMA



:)

2009-11-19 @ 17:15:55
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0