Första advent

Fredag: var vi och såg Luftslottet som sprängdes med Emma och Dennis. Älskar ju sista boken och jag måste säga att dom gjorde filmen riktigt bra, visst småsaker saknar man ju alltid men jag var ändå imponerad. Alla fyra tyckte nog likadant. Och tur att filmen var så pass bra för annars hade vi nog gått: SÅ SJUKT VARMT det var därinne!! Visst, jag och Emma är gravida, men jag lovar att alla svettades lika mkt..så sjukt!

 

Lördag: var jag först en sväng på stan då Jocke var på fotbollsträning. Sen blev det middag från Big Boy, Danne (Jockes kusin) kom förbi och vi såg Robinson och film.

 

Söndag; första advent och vi ska snart dra iväg en sväng på skyltsöndag.

 

Sen blir det fotboll för hela slanten. Först blir det:

Lazio - Bologna kl 15,

Arsenal - Chelsea kl 17

& sen El Clásico:

Barcelona - Real Madrid kl 19

Och det verkar då som om denna dude får spela idag:

I veckan har jag inte så många planer, ska bli skönt..förhoppningsvis kommer datorn!


Veckans matmeny:

Måndag: Spaghetti och Köttfärssås

Tisdag: Fiskpinnar med hemmagjort mos

Onsdag: Lasagne

Torsdag: Soppa med brödkrutonger

Fredag: Kycklingfilé och kroketter

Lördag: Jul-knytis hos Jotta och Magnus :)

Söndag: ?? Kanske skräp-mat ;)

 

Nä, nu ska jag göra mig iordning för att mysa på stan med Jocke-pocke! Ha en underbart mysig första advent!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Jo, det kommer du hinna med sen, Jocke får stanna hemma med bäbisen så att du får festa! ;) För mig är det tvärtom, har varit så mycket fester på senaste att jag är spyless på att dricka! Tror det bli nyktert för mig till helgen! :)



Tatueringen som jag har på armen står det "Alis volat propriis" på två vingar, det betyder "Hon flyger med egna vingar", sen har jag en drake på skuldran och en tribal och stjärnor i svanken! Fortfarande osäker på om jag skulle ha skitit i stjärnorna, har hittat sååå många fina tatueringar med stjänor som jag vill ha istället! :)



Jag kan lägga ut bilder på bloggen sen, Johan är på träning och det blir inga bra kort om jag ska ta själv! ;)



Jag är rätt galen i tatueringar åxxå men än så länge har jag bara tre men det kommer flera! Tänkte pröva på Left hand, fick en tatuering i present av Johan, men det var bokningsstopp till slutet av Juni nu! :( Du har det ju superbra med en styvpappa som tatuerare, vilken lyx! :D



Kraam

2009-11-29 @ 15:03:01
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: EVA

2009-11-29 @ 15:20:56
Postat av: EVA

Tryckte liiite snabbt...hehe !



Ja här blir det också fotboll...såklart ! Man kan ju inte missa den matchen...

Tur nog ska maken fiska !



Ska försöka övertala honom om att åka ner och köpa käk på MD:s...gott gott och enkelt !



***

KRAAAM MAMMA



:)

2009-11-29 @ 15:23:01
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0