Måndag

Nu är vi i vecka 35! =)

I vecka 35 är medelkroppslängden 47 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 2600 gr. Huvudets omkrets är 33 cm.

En stor grabb med andra ord! =) Och det känns...har svårt att andas då och då..och allt blir tyngre att göra. Och då har jag hyfsat liten mage!!


Datorn verkar ha blivit försenad och har vi tur så får vi den i veckan..:( :( Men, men inte så mkt man kan göra åt det! Det är ju ingen panik med barnrummet, men jag vill som göra det mysigt där...snart!! =)

Veckans meny:
Måndag: Kycklingwok med nudlar
Tisdag: Plättar med grädde och sylt (blev aldrig förra veckan så..)
Onsdag: Stekt pite-palt
Torsdag: HOCKEY, så förmodligen äta ute! =)
Fredag: Lasagne
Lördag: FOTBOLL, då vet man aldrig! ;)
Söndag: Nå kött!

Idag har jag hunnit med städning av hela läggan, tvätta 2 maskiner och träffat min barnmorska. Allt var bra och han har myst in sig långt bak, därför har jag "mini-mage". Men han mår bra och det är det viktigaste! Jag har fått order av BM att ta det lugnt över jul, inge jul-stress!!!

Ikväll blir det inte många knop, ska ta det lugnt..blir lite TV-tittande! Ha en bra måndag och mamma: jag lovar snart kommer önskelistan!!






Kommentarer
Postat av: EVA

Har haft kaffebesök här idag...och jag vet nåt som inte du vet...hihi ! Ska berätta sen...



Synd på datorn men inget att göra åt...den kommer ju så småningom ! Och då får du mysa till det i barnrummet då...



***

KRAAAM MAMMA



:)

2009-11-23 @ 15:49:53
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: EVA

Hehe...jag fixar allt :)!



***

KRAAAM igen !



:)

2009-11-23 @ 17:29:06
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Cissi vi går ju in i v.36 nu ju =) (Idag är jag i v.35+0)

2009-11-23 @ 18:23:41
Postat av: Cissi

Jo, men jag har ju 5 veckor kvar, så jag räknar 35+0 som du fast jag tänker att jag är i v.35 =)

2009-11-23 @ 18:39:24
Postat av: Erika

Oj vad tiden går fort! Snart har ni en liten knodd! :P

2009-11-24 @ 15:59:33
URL: http://aakiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0