Helgen..

Lördag: var en sväng på stan, Jocke köpte nya fotbollsskor och lunch på Wayne´s! Sen var det en otroligt lugn dag och bio på kvällen. Jag hade höga förväntningar på denna film och jag måste säga att den levererade! =) Dock hade man ju sett det mesta på trailern, men det var hög action, små-rolig, sorlig och grymt bra gjord. Har alltid tyckt om John Cusack massor och han var som vanligt super-bra! Måste säga att sätena i nya Saga var sköna för ryggen men inte fasen får du vara mkt större än mig för att sitta bekvämt...

 

Söndag: sov läääänge, klev upp och såg CSI med Jocke. Sen gjorde vi oss iordning för glögg, pepparkakor och middag i Jävre. Vi blev bjudna på: kyckling-gratäng med ris, och marängtårta med grädde och daim till efterrätt. Grymt gott!! Är mätt än ;) Sen fick vi en present av Mamma:

 

En super gullig virkad val!! =) Hon tyckte Jocke skulle komma över sin val-fobi och t.o.m han som absolut hatar valar tyckte den var jätte söt. Längtar tills lill-grabben ska få dregla på denna! ;)

 

Tusen tack för middagen och lill-valen! =) Du är för snäll, som vanligt!!

 

Måndag idag och inga större planer, jag ska städa och tvätta och ikväll är det Luleå-Skellefteå kl 19 på Canal Plus Sport 1. Ha en trevlig regn-måndag! =)

 

PS! Vi är i vecka 34 nu.. =) Inte länge kvar nu!! =)

 


Kommentarer
Postat av: EVA

Har nyss ätit upp resterna från igår...och är supermätt igen :) !



Men nu blir det soffan och Läckberg då jag läste ut Harry P kl.1 i natt...hihi !

Och kanske lite kaffe och en liiiten bit marängtårta...som ju är kvar !



***

KRAAAM MAMMA



:)

2009-11-16 @ 11:49:44
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: EVA

Just ja...kom just ihåg...din bror du vet...han föddes ju i slutet av vecka 34...:D



***

KRAAAM MAMMA



:)

2009-11-16 @ 13:30:29
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0