Måndag

Tack för alla snälla kommentarer, jag blir så glad..har kommit på mig själv, säkert tusen ggr, idag med att bara stå och le =)

Idag är det som sagt måndag och grattis såklart till Kicki igen =). Jobbat till halv tre ungefär, städat hela lägenheten, tvättat, hunnit på stan en snabbis, ätit och haft pass på Korpen. (Sorry Carola och Kicki att jag inte hann komma på fotograferingen...har haft fullt upp! Hoppas det gick bra ändå =)

Det blev, en av min och Jockes favoriter, pastasallad med kyckling, pain-riche, rhode island och loka passionsfrukt idag. Mums-fillibabba!!



Jag har gjort ett inköp idag som vi har tänkt köpa i flera års tid som blev gjort idag. Korgar att ha under tv-bänken att stoppa filmer i. Jag blev grymt nöjd och nu har vi bara boxarna framme...resten av våra filmer är nu gömda!





Måste även visa en bild på våran underbara soffa som jag aldrig kommer att göra mig av med =) Skönaste, snyggaste jag vet!! ;)



Nu ska jag lägga mig i den, äta lite mackor och morötter, bara slöa! Ha en trevlig kväll!Kraaam!

Ps/ Grattis till Pelle om polisskolan och trevlig resa till er (Kattan&Pelle) =)

Kommentarer
Postat av: EVA / MAMMA

K A N O O O N !!! Hur fint som helst ! Tänk att ni hittade nåt till slut...hihi !



***

KRAAAM MAMMA

2009-05-11 @ 21:21:52
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Louise

vi har också en sån soffa ;P

2010-04-05 @ 15:18:43
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0