Måndag


Idag har varit en underbart skön dag..sov till halv elva, tog bikinin och for till mamma i Jävre. Vi var även ner och hälsade på mormor och morfar, fick fika och satt i solen en stund till. Sen for jag och hämtade Jocke från jobbet i Byske och vi drog iväg och handlade middag(fiskpinnar) och sen har jag haft mitt aerobics-pass på Korpen!

Solade bara ryggen idag så nu börjar det se bra ut =) Fast är fortfarande kräfta nr.1 i ansiktet och magen =)

Annars då...har faktiskt mått lite illa lite då och då nu...kanske startar nu. Är även ganska trött hela tiden, mer än vanligt!

Nu ska jag ta och käka nå kvällsfika! Hoppas ni får en underbar "kort-vecka", själv är jag ledig torsdag, men jobbar fre-lör..!

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: EVA

Hoppas du är mer räka i färgen nu...hihi ! Och att du inte har ont...

Men kräkas kan du få göra lääänge...hehe !



***

KRAAAM MAMMA

2009-05-19 @ 16:24:08
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0