Helgen

Fredag: Tacos-mys som vanligt och bio (Änglar&Demoner) på kvällen. Bion var inte riktigt som jag väntat mig, jag har bara läst första boken och hade ingen aning om vad den andra handlade om och efter att ha sett först trailern hade jag ganska höga förväntningar. Men missförstå inte, det var en grymt bra film, men hade väl lite för höga förväntningar som vanligt!

Lördag: Sov ut jäkligt länge, väldigt olikt mig att sova till nästan halv ett, och då fick jag tvinga mig upp! Sen for vi iväg, tidigt, till fotbollen (PIF-damerna) på LF Arena. Jag kan säga: tur det var underbart väder, vi fick faktiskt färg båda två, för matchen var den tråkigaste jag sett på länge. Jag tycker verkligen synd om tjejerna att dom aldrig får göra mål. Förlorade med 0-2 mot Sunnanå.

På kvällen drog vi iväg till Tomme & Kicki för Kickis födelsedagsfest. Var en mycket trevlig kväll med mycket surr! Jag satt med min bonaqua medans nästan alla drack och jag hade nog lika kul som alla andra =) Vi har ett riktigt härligt kompis-gäng och med Tomme & Kicki som värdar kan det inte bli så mkt bättre =) Här har vi lite bilder från kvällen:

                                                                                                                                     
(Vi ska alltid flumma oss med Charlie´s Angels, denna gång med hjälp av Tomme. Ser dock ut som att Kicki ska sluka min fot hel, haha..)


(Klassiska-Cissi-bild, fast nu utan Lapin Kulta för ett tag framöver =) )

          
                              

           
                                                                              

           
                                                                    

                         

Jag ska avsluta med en klassisk Öhmans bild..yo yo yo:

                                                                                                  

Och nej, jag har inte druckit en droppe ;) ;)

Grymt kul kväll som ni ser!

Idag, söndag, har solen varit framme hela dagen och jag stack till Jävre! Jag har fått massor färg, min mage är super-duper röd och jag bara njuter...har haft VÄLDIGT svårt att kunna få färg i mina dagar, men sen jag brände mig i Spanien förra året så har det gått väldigt lätt! Det är skit-kul!!! Kanske drar ner imorrn igen på min lediga måndag, men vi får se =)

Har nyss varit på Tre Kronor med brorsan och Kicki och käkat, jag tog pizza Monaco, grymt gott! Tack för att ni ringde, det var skönt att slippa laga mat en fin dag som denna.

Nu ska jag köra Jocke till samling inför match och sen blir det film och kanske lite ostkrokar!

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: EVA

Ni och era poser...hihi ! Undra var de kommer från...???!!!



Tror nog du ska lugna ner dig med solning imorrn...åtminstone magen...hehe...skrutten kanske bränner sig !



***

KRAAAM MAMMA



2009-05-17 @ 18:40:58
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hahaha fotätarbilden blev ju helt vansinnigt grym! ;D TACK för en skitkul kväll igår! En fest blir inte densamma utan min lillÖhman, och lapin eller bon aqua har ingen som helst betydelse :)

Jag har förresten suttit ute tre timmar nu, måste ju för tusan komma ikapp så jag inte ser blek ut till och med bredvid dig ;)

Men du får väl försprång igen imorrn... Ha en härlig ledig måndag!

Kraaam:)

2009-05-17 @ 19:11:57
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Åsa

Visst vet du att det inte är bra att sola när man är gravid. Speciellt inte solarium! Det har nåt med pigmenten att göra. Man kan typ bli missfärgad eller nåt.. :D Minns inte riktigt varför men det ska visst inte vara bra iaf. =)

2009-05-17 @ 20:52:09
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Åsa

Det kanske bara var solarium det gällde. Minns inte riktigt. Säger din barnmorska så då har hon säkert rätt. Allt hinner ju då dessutom ändra sig från år till år. Nu kanske dom rekommenderar att sola solarium efter "nya studier" :D

Kram!

2009-05-17 @ 21:20:24
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0