Grattis alla mammor!

Idag är det mors-dag och grattis till alla er! Nästa år är jag också med =)

Igår var det ju som sagt firma-fest med Röda Lyktan och så jäkla kul det var! Ulla & Karina hade gjort svin-god mat: grillad fläskfilé med potatisgratäng och sallad, till efterrätt blev det glass och jordgubbar. Snacks under kvällen och vin, öl och cider till hela gänget och cola till mig =) Vi lekte super roliga lekar som jag inte hann ta kort på, men oj oj, dom åker nog upp på Kickis blogg =) Jag tog bara några kort i början innan jag glömde bort kameran: (ps/sista gången jag kan ha den klänningen, börjar få lite mage nu...=)









Som sagt, håll utkik på kickis blogg efter roligare, bättre bilder =)

Jag är som vanligt uppe före fan och ska äta lite frukost och ta hand om min Jocke som är lite bakis från gårdagens lag-fest ;) Sa jag att jag mår toppen =) Om nån timme drar jag till min mamma och firar henne i solen med bikinin och sen vidare till mormor och morfar för mer firande! Ha en underbar söndag och ut i solen!!


Kraaaaam!


Kommentarer
Postat av: EVA

1000 1000 tack för presenten ! NU vet jag nog vad det blir för efterrätt på fredag...hihi !



Hör av dig imorrn !

***

KRAAAM MAMMA

2009-05-31 @ 22:06:28
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0