Underbara söndag

Vilket väder!! Idag har jag och Jocke tillbringat dagen i Källbomark och Gagsmark för sol och bad. Sen drog vi vidare till Jävre, åt middag på MD:s och tog en promenad till mormor och morfar. Nu sitter vi hemma i Jävre, har laddat upp med godis och ska mysa framför USA-Brasilien (fotboll). En perfekt söndag!

Igår var Tommes födelsedags-fest som började med forsränning. Tyvärr blev jag avrådd som gravid att följa med, men dom andra hade jätte kul och Tomme verkade gilla det, vilket var det viktigaste! Sen vidare till Annelund (Kickis mammas hus) för fest. En mycket trevlig kväll som slutade tidigt för oss, men fortsatt mot små-timmarna för resten. Bevis på detta var ett sms av min otroligt nyktra bror kring halv två: haja turgles haja. Hm...nån som törs gissa vad han ville? ;) (Kommer nog lite bilder senare).

Imorrn blir det IKEA med mormor, morfar, moster Liza och kusin Antonia. Ska kolla in lite barn-grejer för framtida shopping =). Jag är ju IKEA-oskuld så nu är det fasen dags att ta sig dit!! Berättar sen vad jag fyndat!

Nu blir det fotboll och fortsatt semester-firande! =) Ha en underbar söndag! Kraaaaaam!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vilken härlig dag ni har haft! Själva har vi varit helt döda, men det förtjänar vi nog :P

Du får gärna skicka lite bilder till mig sen om du har nå fler roliga =)



Jag misstänker att det där sms:et kan vara resultat av en mobilnappning, men vette tusan faktiskt. Kan nog vara din glömska bror också :)



Ha en skitbra kväll! Kraaaaaam:)

2009-06-28 @ 20:50:20
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0