Måndag

Idag har jag varit och tagit en massa prover: blodprov och urinprov. Blodvärdet och blodsockret var bra, men urinprovet visade lite vita blodkroppar och jag kanske får äta penicillin, men det är ingen fara och jag får veta nästa vecka. Annars var allt som det skulle och jag behöver inte komma dit förrän augusti efter ultraljudet. Det längtar jag till!

Efter det for jag till Jävre hos mamma och vi for och åt på MD:s, nya restaurangen i Jävre. Mycket bra mat! Sen hälsade vi på mormor och morfar en snabbis och sen drog jag hem, helt färdig och somnade framför tv:n...trött som vanligt!

Igår var en underbar sommar-dag, oj oj, vilken hetta! Jag drog till Jävre vid tio och solade innan mors-dags-middagen hos mormor och morfar. Fick färg igår igen och svettades som en gris. Över 30 grader var det! Maten hos mormor var underbar som vanligt och jag åt mig jätte-mätt. Lite bilder från gårdagen:








Mumsigt värre va?=)

Nu ska jag snart iväg på mitt sista pass för sommaren, mitt sista aerobic. Ska bli ganska skönt att bara få träna själv och bara ta det lugnt. Ta lite semester från Korpen =), ladda batterierna och köra igång sen igen.

Ha en fortsatt bra dag, kraaam!

Kommentarer
Postat av: EVA

Hmmm vet inte hur bilderna hamnat, men småbilderna är svåra att se...

Kan inte du maila mig badbilderna på lillasyster ? Årets första dopp i Jävre är ju kul att ha kvar !



***

KRAAAM MAMMA



2009-06-01 @ 17:49:45
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh va härliga bilder! Blev ju inte lite sugen på jordgubbar =)KRAM

2009-06-01 @ 22:28:19
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: jenny

hej

vilka härliga sommarbilder hörru :) det vr verkligen varmt här för någon dag sen, men det var skönt, vi spelade brännboll vi i värmen :) haha



hur är det annars då??

vi borde ta en fika nån gång tycker jag? du har väl nån semester i sommar?=) hade bra. kramar

2009-06-02 @ 11:55:20
URL: http://lilllarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0