I´m back!!

Nu är jag tillbaka från en otroligt underbart rolig resa med mina brudar. Vi har haft kanon-väder nästan varje dag och solat, badat, shoppat och ätit/druckit i mängder. Underbart god mat gjorde att vi åt lunch och middag ute varje dag och brudarna har druckit alkohol och jag drack min grymt goda (alkoholfria) öl. Jag kunde dock inte hålla mig utan smuttade på Kattans sangria...mmm...det var semester det!

Jag har idag träffat mamma, Edith, Tomme och Kicki på lunch och därefter packat upp allt jag shoppat..och det vart en del:








Jag tror jag slog rekord med att shoppa mest, Kicki drack nog mest, Kattan var mest i solen och sötast =), Madde brände sig mest och Jotta var som vanligt den smartaste av hela gänget tillsammans =) =). Vi började skriva ner bloopers eller floskel-toppar av hela gänget..Madde och Kattan toppade nog den med flest, men vi alla lyckades klanta oss och hamna där. Jag glömde ta lappen, men Kicki kommer säkert skriva in några!

Jag, Jotta och Kattan hade kamera, så jag har inte hunnit få alla bilder men här kommer några:


Första dagen på Fikontorget med alkoholfri öl..mums..

Kicki, Jotta och Kattan

Madde och Jotta på Rinconcillo

Kyckling Montecristo...avis Tina? ;)

Jag och Kicki

Hela gänget på väg upp på korset

Fråga inte ens.. =) Haha!

Kattan med underbara sangrian

Kicki med cerveza =)

Jotta och Mads med färskpressad juice



Vi älskade Chinatown...mkt mat för lite pengar. Vi var där 3 ggr =)




(Första dagen hade jag en lite knasig baddräkt och fick "snygga" ränder som jag kämpade hela veckan med att få bort =)


Sol och bad i poolen

Vi pimpade balkongen på midsommarafton!=)



Vi är på Rinconcillo igen =)

Jotta fick ut ormen =) =)

Sista kvällen:






Ja, vi har verkligen haft super skoj, kommer att sakna att vara i Spanien med dessa underbara brudar. En resa för livet!

















Kommentarer
Postat av: EVA

Vilka härliga bilder och vilka färgglada kläder du köpt ! Hur snyggt som helst i sommarsolen...

Pimpad balkong...hehe ! Sa inte vaktmästaren nåt ? Han brukar ju vara snabb att kommentera...hehe...men kanske inte till 5 söta tjejer !



***

Syns imorrn igen !



KRAAAM MAMMA !!!



2009-06-23 @ 15:42:40
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Tina

OKAJ! Jag erkänner! AVISSSS!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-23 @ 20:14:19
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åhh, Sangrian på torget är ju den godaste!!

Nu vill jag tillbaka till Spanien..

2009-06-26 @ 10:29:36
URL: http://empiiii.blogg.se/ontheroad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0