Fredag imorrn!

Imorse var enda morgonen i veckan som jag inte spydde...jippi!=) Jag tog två marie-kex innan jag klev upp och det hjälpte, mådde lite illa men inget mer..tack och lov!

Bion var helt suverän!! Den, helt klart, coolaste terminator-filmen som gjorts! Christian Bale levererade som vanligt och Sam Worthington var suverän. Mycket bra action.

I helgen blir det frossar-helg =) : Fredag: middag hos mamma och Rolle för mig och kicki! Lördag: Först kalas sen fotbolls-kväll med skräpmat, godis i mängder och kanske tom coca cola hos Kicki!! Mums vilken helg; kicki har lovat att bli fet med mig ;) ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen, tjejerna som följer till Spanien kommer hit ikväll för packnings-planering =) Vi far om 11 dagar!!! Och Jocke drar till Sthlm ikväll för Sverige-Danmark matchen så det blir många kramar som ska tas igen efter helgen =)

Ha en trevlig kväll, kraaaaaam!



Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha jag är redan på god väg ;P

Kraaaam!:)

2009-06-04 @ 22:09:46
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: EVA

Hihi! Förhoppningsvis lägger ni på er nåt kg redan imorrn...hehe !



***

KRAAAM MAMMA !!!

2009-06-04 @ 22:51:30
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0