Första dagen på semestern!

Skulle sova ut idag, men vaknade kl 8 och kunde inte somna om =) Jag och Jocke har hunnit på stan för dom sista grejerna till resan och sen for vi och spelade fotboll (!!) på parken i Munksund. Det var rätt skoj, men jag är inte nått proffs precis =)

Mamma, Rolle och Edith var förbi en sväng med goda bullar och en pratstund, mkt trevligt. Tomme och Kicki har också hunnit vara förbi.

Igår tog ju min stora kusin Emelie studenten (grattis, grattis) och vi var ju som sagt på Golden Dragon och åt super god middag. Tack mormor och morfar för att ni är bäst!!! Sen vidare till Liza och Thomas för tårta, en mkt trevlig dag!

Nu väntar fläskfilé med pommes i ugnen och sen blir det mys med Jocke för hela slanten, laddad med godis, chips och ostkrokar =)

Ha en trevlig lördag allihopa! Kraaaam!

Kommentarer
Postat av: J0kk3

Du är den världens sötaste semestris!

2009-06-13 @ 16:38:17
Postat av: EVA

Åhhh ostkrokar...så gott ! Varför glömmer jag alltid köpa såna ??? Kanske för att jag inte ska äta sånt...hihi !



***

JÄTTEKRAAAM MAMMA

2009-06-13 @ 20:19:30
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0