4 arbetsdagar kvar...

Hittade en lista hos Jenny, nu ni...nu ska ni få veta lite grejer om mig: =)

99

1. Fullständigt namn?
Cecilia Emma Öhman
2. Exakt ålder? 23 år
3. Vart bor du? I Piteå
4. Bor tillsammans med? Jocke
5. Husdjur?  Näpp
6. Färg på ditt hus? Hm..gult och brunt tror jag(lägenhet)
7. När är du född?  1985
8. Klass?  ...
9. Vilket år tar du studenten? tog student 2004
10. Något jobb? cafébiträde på Röda Lyktan
11. När ska du sova ikväll?Ingen aning, då jag är trött =)
13. Duschat idag?  Efter detta väntar en lååång dusch!
14. Kramat någon idag?  Jocke
15. Pussat någon idag? Jocke
16. Vad har du ätit?  Lunch: ceasar-sallad, middag: pasta med skinksås
17. Dagens klädsel? Jeans och linne
19. Dagens sötnos? Såg världens sötaste bebis på stan idag =)
20. Dagens roligaste?  En kund som skojjade hej vilt =)
21. Har du många vänner? Hoppas det!
22. Hur många har du kysst? 6 kanske...
23. Vem kramade du senast? Jocke
24. Hur många vill du ha sex med? Haha, bara Jocke =)
25. Hur många har varit otrogna mot dig? Ingen vad jag vet!
27. Har du pojk-/flickvän?Jocke-förlovad och sambo
28. Vem pratade du med i telefon senast? Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Av Madde om att gå ut och gå!

FAVORIT:
31. Film? Shit..finns många, men Gladiator och Braveheart är två av dom!
32. Låt?  Fullmoon med Sonata Arctica...kommer alltid att vara!
33. Mat? Kött, pommes och mkt bearnaisesås
34. Dryck? Vatten
37. Stad? Älskade New York...
38. Land?  Spanien är också underbart!
39. Ämne i skolan? Var nog historia..
40. År? Längtar till 2010!! ;)

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Var nog mamma
42. Personen du kysste? Jocke
43. Gången du spydde? I lördags
44. Gången du grät? Igår till en film!
45. Pizzan du åt? I lördags
46. Gången du var i göteborg? Aldrig varit där när jag minns i allafall!
47. Gången du var i stockholm? Decemeber, fast bara på flygplatsen, på väg till London!
48. Gången du var full? Avskedfest för Micke i april
49. Gången du var hög? Nej för helvete! Aldrig gjort och kommer aldrig att göra!

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt?  Svart
52. Hund eller katt?  Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa?  Hemma och mysa
54. Tv-spel eller dataspel? Tv-spel def.
55. Singel eller upptagen? Upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? Inget!
58. Ragga eller bli uppraggad? Inget här heller =)
59. Big brother eller paradise hotel? Haha, inget!
60. Svart hår eller blont? Jag är blond =)
61. Blåa ögon eller bruna? Blå har jag!
62. Choklad eller lakrits? CHOKLAD!!!!!!
63. Göteborg eller stockholm? Piteå! =)
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
65. Coca cola eller fanta? Coca cola
66. Pizza eller kebab? Pizza
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Båda!
69. Leva eller dö? Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar?  Många...Jocke, familjen, vänner...ojoj...
71. Personer du hatar?  Nån kanske...
72. Personer som sagt att dom älskar dig? Några...
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Hånglat vet jag inte, Jocke ligger sjuk så...=)
74. Glassar du ätit på en dag? Oj shit...i Spanien på barn-tider åt vi fem glassar per dag =)
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Blir väl PDOL
76. Gånger du haft minnesluckor? Inte många..
77. Piercingar har du? Öron, räknas det? Tatueringar har jag dock mer av!
78. Personer du saknar just nu? Några stycken...
79. Gånger ditt hjärta brustit? Också några ggr...

VEM:

80. Vill du kyssa nu?  Gissa vem?
81. Ska du träffa imorgon?  Arbetskompisar, kunder, kusiner, Jocke...ojoj..många...
82. Sjöng du senast för? Haha, bara för mig själv i duschen!
83. Hade du senast en msnkonversation med?  Var nog brorsan
84. Spelade du tv-spel med senast?  Jocke
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Jocke
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Oj, ingen just nu!
87. Förtjänar att dö? Alla äckel-pedofiler!!!
89. Vill du sova brevid inatt? Jocke

VAD:
90. Gör dig glad?  Att få vara med dom jag älskar!
91. Gör dig ledsen? Att inte få vara med dom jag älskar!
92. Vad vill du helst göra nu? Duscha och gå och mysa i soffan!
93. Önskar du att du slapp göra? Städa och diska!
94. Vill du ha nu? En stor fet choklad-kaka!!! =)
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Bebis-grejer =)
96. Längtar du till? Tills våran bebis kommer! Och Spanien-resan förståss!
97. Tycker du om dina betyg? Jajemen, gick ut med topp-betyg!
98. Ångrar du i ditt liv? Absolut inte!!!
99. Är det bästa som har hänt dig? Många saker jag skulle ta upp, men graviditeten toppar det mesta nu!=)




Kommentarer
Postat av: Åsa

Hehe.. då ska du se mitt senare inlägg! Den maten var inte helt fel kan jag lova dig! Hennes mat skulle få Gordon Ramsey att skita knäck.. =D

2009-06-08 @ 22:29:17
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0