Jag har det alldeles för bra =)

Tisdag idag och jag/vi har fått mer presenter =) Har hunnit jobba och stack direkt efter jobbet till mormor och morfar för att hämta upp min födelsedagspresent:





Tusen tack världens snällaste mormor och morfar! =)

Sen drog jag vidare till mamma och fick mer födelsedagspresenter:






Nu vill jag klämma ut ungen så han/hon får ha allt gulligt på sig =)
Nästa två har Edith köpt till mig alldeles själv..GULLUNGEN MIN ;)




Lite suddiga bilder, men den sista är en jätte snygg tum-ring och örhängen i form av björnar =)

Tusen tusen tack för allt!! Ni är alldeles för snälla!! Jag blir ju bortskämd! Tack snälla mamma, Rolle och Edith!

Efter lite surr med familjen, Rolles bror, Göran och hans Anneli, Petra och hennes gulliga Ebba och Klara, drog jag och hämtade Jocke och nu ska jag bara njuta av alla presenter =)

Tack än en gång! Kraaaam!

Kommentarer
Postat av: EVA

Oj så himla snyggt det blev med nya bordet ! Förstår att ni är nöjda...



Sen får du ju beställa skötväskan efter den 5:e :D !



***

KRAAAM MAMMA



2009-07-28 @ 20:42:37
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Kicki

Haha jooo nu får det nog räcka till och med för mig :)



Blev ju svinsnyggt det där! Särskilt med röda dynor och det fatet!

Jag har beslutsångest vilket bord jag vill ha, men tänkte rådfråga dig nästa gång vi ses. Tomme är ju ingen idé :)



Å så himla söta boddys med kossan och vovven! :)



Kraaam

2009-07-28 @ 23:16:46
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Kicki

Fast jag tror jag har bestämt mig nu ändå =) Tomme hatar det vita bordet jag spanat på, så det blir ett brunsvart Bjursta. Och så finns det såna där stolar jag vill ha på blocket i pite, så vi ska till klubbgärdet imorgon och eventuellt köpa dom för halva priset :) Klockers!



Och lillskrutten kommer va skiiiiitsöööt i sina bodys! :)



Kraaaaam!

2009-07-29 @ 15:41:48
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0