Torsdag

Inte var det länge det var sol igår, hann ta på mig joggingskorna och gå i en timma, sen var regnet här. Idag är det inte regn men skit-väder ändå.

Jag var på Korpen igår och provade att träna litegrann. Har haft lite uppehåll under semestern och under illamående-perioden av graviditeten. Mår fortfarande lite dåligt, då och då, men ska ändå försöka komma igång. Var så nöjd efter igår, vaknade imorse med träningsvärk, så jag följde Jocke och Danne och tränade imorse igen =). Tar det fortfarande lugnt, men det är kul, man blir så pigg också. Orkar jag ska jag köra på!

Idag ska Jocke dra till Byske för en kompis födelsedagsfest men jag stannar hemma, tror han har roligare utan mig =) Så jag drar till Madz för film-kväll och kanske en promenad!

Gick lite på stan för någon dag sen och kollade in en massa tavlor och då tänkte jag: Shit vad jag är lyckligt lottat, behöver aldrig fundera vad vi ska ha på väggen hemma. Är fullt med konstnärer i min familj =). Tänkte visa bild på två av mina:


Denna har jag fått av min moster Liza, hon målade den och tyckte den påminde om mig så jag fick den =) Visst är den läcker?? =) Den hänger i vårat kök/vardagsrum!


Men detta är min absoluta favorit: våran förlovnings-present som Rolle har målat. För er som inte vet det förlovade vi oss på Colosseum i Rom förra året. Den är så vacker och på kvällen ser det ut som att det lyser från tavlan. Fick nån tår i ögat då mamma, Rolle och Edith kom och lämnade den..

Sen ska vi också skicka en extra tanke åt min härliga morfar som har fått urinvägsinfektion! Krya på dig, morfar!!

Ha en fortsatt bra torsdag och jag lovar att dansa sol-danser ikväll så vi får lite sol =)

Kraaaam!



Kommentarer
Postat av: Mia

Ja usch vilket skit väder.. här öser det ner.. inte ens hunden vill gå ut =) Skit fina tavlor.. speciellt colosseum tavlan, den ärju hur fin som helst! Kram

2009-07-16 @ 14:47:30
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0