Nu får det ta och komma lite sol!!!!

I detta tråkiga väder finns inte mkt att göra...har varit på promenad med Kattan och Madz, mkt trevligt! Skulle kunna gå i flera timmar när man surrar =)

Men nu är jag less...VILL HA SOL!!!!! Men men, bara att slappa och nu ska jag göra en liten lista som jag hittade hos mamma för ganska länge sen :

Fyra jobb jag haft:
1. Café-biträde på Röda Lyktan (nuvarande)
2. Klippt gräs och målat tak på Jävregården
3. Jävrebaren
4. Kassan på Öjebyns simhall

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. 300
2. Braveheart
3. Gladiator
4. Terminator

Fyra ställen jag bott på:
1. Hummerstigen, Piteå
2. Jävre
3. Durrnäs, Piteå
4. Bäckgatan, Piteå

Fyra Tv-program jag älskar att titta på:
1. Family Guy
2. CSI - då Grissom var med..
3. Morden i Midsomer
4. Dexter

Fyra platser jag semestrat på:
1. Almuñecar - hur många gånger som helst
2. New York - vill tillbaka nu...
3. Rom
4. London

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
1. Min Blogg
2. Hotmail
3. Aftonbladet
4. Alla i min närhets bloggar =)

Fyra favoritmaträtter:
1. Grillat, pommes och MKT bearnaisesås
2. Tacos
3. Mammas palt
4. Lax, potatis och sås på tunnbröd

Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. Central Park i New York...
2.          ...eller på balkongen i Spanien med en kall öl och en bra bok
3.                      ...eller på en romantisk picknick med Jocke nånstans varmt...
4.                               ...eller på förlossningssalen hållandes våran söta, lilla bebis...

Hoppas ni ids läsa, för det kommer en till...en liten en.. (Som sagt, tråkigt väder idag...) =)

7 sanningar om mig...

1. Älskar ostkrokar och godis
2. Är aldrig sen, alltid i tid till allt och får alltid vänta! Jag lär mig aldrig!
3. Kan lätt ha film-mys varje dag!
4. Svär nästan i varje mening...skyller på mamma =) =) =)
5. Avskyr sprit och cider men älskar öl!!
6. Mår väldigt bra då lägenheten är nystädad (en stressad kontoll-freak minst sagt)
7. Har fem tatueringar och vill ha mera...=)



Ha en fortsatt trevlig men kall tisdag mina vänner =) Kraaaam!



Kommentarer
Postat av: Madz

Våran Cissi =)

2009-07-07 @ 18:22:01
Postat av: Åsa

Tack! Ska bli riktigt kul! =)

2009-07-07 @ 19:13:08
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0