Snabb uppdatering

Dagarna springer bara förbi och nu är det lördag igen.

Idag har jag faktiskt rensat lite i det blivande barn-rummet =) Har slängt en massa onödigt och rensat en massa hyllor så det ska rymmas blivande inköp av kläder etc..Är ganska kul att rensa för en sån grej, blir riktigt kul att i framtiden få måla om och fixa klart allt. Dom flesta känner ju mig och jag kommer säkert att ha klart allt innan lill-bebisen är här =)

Tina Marklund: Ja, en liten kula har det blivit...=) men vänta du bara =)

Ikväll blir det fest hos Bob i Svensbyn men först middag hos brorsan och Kicki.

Ha en underbar helg allesammans! Kram på er!

Ps/ Sorry att det har varit lite bild-torka, men jag ska snart tömma kameran =)

Kommentarer
Postat av: Carola

Ja visst är det kul att fixa infö ett barnrum:)

Åhh, måste ju träffa dig och se om magen vuxit nåt, kommer det bli nå magbilder då? Är kul och se skillnaden vecka för vecka:)



HAha, vilken rolig dröm du hade förresten, kanske blir så att han bli helt kääär i henne;)

Kram!

2009-07-04 @ 23:25:49
URL: http://blogg.cartom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0