Swedbank-kund..jag?

Fredag idag och väckarklockan ringde halv åtta. Hade svin-kallt i lägenheten men fick upp värmen efter en lååång dusch, lite frukost och efter lite mascara så for jag och hämtade upp Jocke i Byske (som var lite bakis:)). Sen gick vi mot vårat möte på Swedbank och satt där i en timma och tjorvade om konton etc...men från och med nu har vi gemensamt konto och jag är numera Swedbank-kund =) Känns otroligt skönt! Skönt att slippa tjorva vem som ska betala vilka räkningar, ica-kontot och hålla på att föra över mellan varandra..bara onödigt! "Allt mitt är ditt"-visst var det så? =) Vi ska även starta sparkonto, pensionskonto och "baby-konto" inom en kort framtid. Oj, vad vi börjar bli vuxna!
Sen firade vi med lunch på Bianco med Danne och Benne! =)

Var med Madz och Kattan igår. Först tog vi en promenad till Madz storebror Martin som har blivit pappa till världens sötaste Liam. Jag längtar ju inte mindre efter att få en egen liten familj =). Shit vad söt han var!!!

Sen drog vi vidare till Hemmakväll för film och lite godis. Jag är inte så förtjust i svenska filmer, men vi valde en sådan:


Om en tonårings liv med mamma som har cancer. Vart lite väl jobbig ibland, men otroligt bra. Alla vi tre (jag, Madz & Kattan) har/haft en mamma med cancer så det vart lite känsloladdad men som sagt, en bra film! Och jag hade en trevlig kväll som vanligt med dessa brudar =)

Imorrn är jag i vecka 16 och då är våran lilla skrutt 12 cm och börjar se ut som en liten människa. Mår fortfarande illa då och då, men är lyckligare än någonsin. Världens bästa sambo, Jocke och en liten mini-Jocke som växer i magen; kan det bli bättre??=) Magen blir större och jag lovar att visa bilder inom en snar framtid.

Nu ska vi dra iväg till brorsan och Kicki för grillning..mums mums!

Trevlig helg! Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0