Barn-rummet klart! :)

Måste börja med att säga GRATTIS till Stina, den första i våran grupp, som blivit mamma!! Vi förstod nästan det då hon inte kom idag =). Super grattis till henne..en liten grabb blev det! =)

Klev upp halv tio imorse och drog på stan. Hittade två klänningar på ginatricot..jag vet, jag skulle inte shoppa, men jag behöver verkligen nått till baby-showern och finare tillställningar typ som jul-middagar etc..är less att gå i samma kläder då jag inte kan ha mina gamla klänningar. Så nu unnade jag mig två super-fina klänningar som man verkligen kunde tro var till gravida! Satt klockrent!! =) Jag är så nöjd!!

Ursäkta dom dåliga bilderna men men...:







Som sagt; klockan elva träffade jag mina gravid-polare och idag var vi fem stycken. Var himla mysigt och man hinner lära känna dom mer och mer. Härliga brudar och jätte mysigt hade vi! Jag käkade en god croissant med räkor och en semla till efterrätt..mums!!



Sen drog jag hem och gjorde pannkaka till middag! Jocke ringde till datorfixarna idag och våran dator är försenad till den 22 (!!!) dec...gode less!!! Men då vi inte sitter i sjön med datorn och lill-skruttis kommer ju att sova, i vaggan, i vårat sovrum ett tag, så är det ju inte jätte-bråttom med den. Vi bestämde oss ialla fall för att vänta, den verkar så bra och värd att vänta på så..



Men vi satte ialla fall igång med att fixa klart barnrummet! Som jag har längtat!! =) Blir inga nya tapeter än, vi kommer att hålla allt hyfsat neutralt än så länge, får se i framtiden. Men lite fix blev det och det är så mysigt. Vi har framkallat våra gravid-kort och satt upp, bäddat sängen och vaggan, ställt iordning skötbordet, satt upp lampor, dekorerat med mjukisdjur etc... Vi ska sätta upp lite mer lampor och få bort datorn, sen lovar jag, då kommer det bilder! =) Oj, vad kul det var..nu är vi helt klart förberedda, nu får han komma! ;)


Nu ska jag fortsätta mysa med min underbara Jocke, ha det bra!







Kommentarer
Postat av: EVA

Åhhh så himla snygga klänningarna var ! Men då gäller det ju att bestämmma vilken vid vilket tillfälle...hehe !



***

KRAAAMAMMA



:)

2009-12-03 @ 20:18:20
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Åsa

Sv: Nä, det är inte roligt dom dagarna man inte mår bra. Fy tusan. Men det är tur att man iaf vet varför man inte mår bra. Då är det lite lättare att uthärda. Och att man vet när det kommer att gå över. =)

Kram!

2009-12-03 @ 22:31:01
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Anna S

Nämen se där då var det som vi trodde! När var det hon fick??Vet du nått om hur lång/vikten var? Vi hörs och ses! Trevlig helg! Kram

2009-12-04 @ 10:28:35
Postat av: Emelie

Vad klänningarna du köpt såg snygga ut! ;)



Jo, klart att vi ska hinna träffa lillen innan vi far! Han kan ju inte ligga kvar i värmen till den 18 januari ;P

2009-12-04 @ 10:34:44
URL: http://empiiii.blogg.se/ontheroad
Postat av: Cissi

Till Anna: nä, ingen aning.. trevlig helg! =)

2009-12-04 @ 11:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0