v.40 + 1

Igår kom underbara Jocke hem med presenter:

&

ett nytt dusch-munstycke med olika färger:

Coolt va??

Tusen tack, världens bästa Jocke! =)

 

Nu har vi klarat en dag...snälla låt oss fixa detta tills fredag!! Har dock haft värkar varje dag men fasen också...nog fixar vi detta!!! Inbillar jag mig i alla fall...=)

 

Har just kommit hem från sista besöket hos barnmorskan, känns konstigt! Nu är det bara att vänta och har inte lill-bebisen kommit före den 11 januari, blir det att ringa spec.mödran. Men allt var då bra, alla värden bra och hans hjärtljud är bra. Han har också kommit igång igen med sparkarna och kör världens race på nätterna :) Nu är han less på magen och vill ut till oss ;)

 

Nä, nu ska jag göra lunch och vila...får inte göra så mycket annat nu sista dagarna :P

 

Ha det bra! =)


Kommentarer
Postat av: Louise Lidman

Åå vad spännande att du snart har din bebis.. är in hela tiden för att se om något hänt =) Lycka till nu! kram!

2009-12-29 @ 12:43:36
Postat av: Cissi

Till Louise: Tack så mycket! =)

2009-12-29 @ 14:32:35
Postat av: EVA

Åhhh så läckert ! Kikade på ett sånt munstycke förra året men det blev liksom inte av... Blir perfekt när ni ska bada lillen !



Vila nu och var mest bara still...några dygn till :)



***



KRAAAMAMMA



:)

2009-12-29 @ 17:13:10
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej! Hoppas på ett 2010 barn:) Kanske blir du först i piteå?=)

Jag har länkat till din blogg från mig hoppas det går bra. eftersom jag läser din i stort sett varje dag=)

kram!

2009-12-29 @ 17:31:15
URL: http://oestroem.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kom igen Cissi, kniper mied dig så lill fisen inte kikar ut förens efter nyår...HEJA CISSI!!! :D



Gott avslut på 2009 och ett fantastiskt gott nytt 2010 med lill fisen..:)

2009-12-29 @ 19:53:51
URL: http://sandraszoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0