Liten men tuff

Stort grattis till mamma nr. 2 i våran mamma-grupp; Linnea!! En liten pojke, Aron, blev det!! =) Njut och vi längtar allihopa på att få se lillen!

Idag träffades jag, Kattan, Tina, Madz och Emma på Airbaillo för lunch, kul att få träffa alla och sitta och surra en stund! =)

Då jag kom hem låg ett paket i brevlådan, utan avsändare!! Hjälp mig! Fick super-fina byxor men jag vet inte vem jag ska tacka! :P



Tog dessa med min mobil-kamera om ni undrar varför det är så suddigt :)
TUSEN TACK till den underbara människa som skickat dessa! =)


Jag var även förbi Johanna på Elkedjan och fick köpa denna underbara tummen-amningskudde för ett riktigt bra pris, tusen tack, Johanna!! Hon hade aldrig använt den så det var ju perfekt! =)

 

Imorrn är det fredag och helg, underbara helg!! Visst, jag är ledig jämt nu, men det är så mycket roligare att vara ledig med Jocke än själv!

 

Ha en underbar torsdag!

 

 




Kommentarer
Postat av: elin

Dom var från mej=))

Höll på att skicka massa tradera paket och hittade dessa, tänkte direkt på eran lilla grabb så skickade dom med!!

Tänkt till min egen parvel men det gick inte så bra=/....så nu gör vi ett nytt försök men det verkar va betydligt svårare än man trott! Första gick direkt men n u har vi försökt i 7 mån utan resultat.

Hoppas han ska bli fin i dom!

kram elin

2009-12-17 @ 14:58:17
Postat av: Jonna

Men så skoj att dte börjar hända grejer i din mamma grupp. Snart är du där själv ;) KRAM

2009-12-17 @ 15:54:15
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Sara

Låter bra! :P Jag har inte sett den än, blir nog i helgen! :)



Kraam

2009-12-17 @ 16:49:58
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Emma

haha va söta brallor =)

Åhh har hon fått nu! va roligt. Droppar av en efter en, Du och Anna på tur då så sjukt spännande =)

Kram

2009-12-17 @ 16:52:28
URL: http://beemma.blogg.se/
Postat av: EVA

Åhhh så fina brallor !!! Han kommer att bli fin i dom...



***

KRAAAMAMMA



:)

2009-12-17 @ 20:00:46
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Magda

Jaa.. ni blir färre och färre kvar i gravildogruppen =)

Är det du som står på tur nu?

Oj så roligt med en liten.. Man kan då säga att ni tajmar med den tråkigaste tiden på året..januari kommer bara svischa förbi när ni får hålla lille pojken i famnen.. =)

Å perfekt till sommaren då han e lite större o kan va me lite mera...=)

Kram

2009-12-17 @ 21:02:56
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Eva

Jå de ska bli grymt skönt och underbart att få vara hemma med Lisa hela sommaren!! Då har vi mao tid att ses i sommar med de små liven:)

2009-12-17 @ 21:03:28
URL: http://evasvardsudd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det var jag=))

Sorry att jag glömde skriva nått, hade tänkt skicka med en lapp men fick lite panik att få iväg allt innan posten stängde=)

Kändes roligare att få ge dom till någon än att sälja dom på tradera till nån okänd! Inte för att jag kabnske kommer träffa eran lille förutom här på bloggen=) skulle va nån älgköttsoppa eller nått i byagården...asg

2009-12-17 @ 23:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0