1 december...redan??

ÄNTLIGEN SNÖ!!! =)

Älskar ju sommaren men i december ska det vara vitt!!! Punkt!

Var trött och hängig imorse men mådde mkt bättre efter ett tag så jag drog på stan en sväng och fy fasen vad det går pengar nu! Jul är dyrt! Men ack så kul det är att köpa julklappar! ;) Nu har jag bara en kvar och ni ser, det tar sig:



Fyndade dock en tidig julklapp till lille grabben i magen, vi har som insett att en åkpåse är för stor för våran lilla liggkorg så det fick bli en mini-påse som vart klockren!! Jätte-fin, varm och perfekt! Finns på Barnens Hus för 395 kr:


Jätte-trevlig tjej som jobbade på barn-avdelningen idag, hon hjälpte mig massor! =)

Fick ju låna tre säsonger av denna serie..;

...från Jockes kompis Sara så nu har nötandet börjat! Skönt att ha något att göra i slö-stunderna! =) Tusen tack, Sara!

På lördag har Jotta och Magnus ordnat lilla julafton och det blir knyt-kalas. Jag har fått i uppdrag att fixa julgodis så det ska jag göra i veckan. Har tänkt ut tre olika så vi får väl se vad det blir. Jag lägger upp bilder då det är klart! =)

Nu ska jag snart göra middag, Jocke är och tränar på Korpen och ÄLSKAR fiskpinnar och hemmagjort potatismos; så det blir det! Tränar man måste man äta ordentligt och får han hemmagjort mos; då äter han!! =)

Tiden springer fram och 27 dagar kvar till beräknad förlossning... ♥

Trevlig tisdag!!




Kommentarer
Postat av: EVA - BLOGGÄGARINNAN

Åkpåsen såg ju jättefin ut ! Och det funkar ju med ett extra täcke eller en varm filt om det är kallt...



Jag har ju knappt sett nåt avsnitt från början...det är ju liksom ny ledare nu...eller kanske man inte ska säga...hehe !



***

KRAAAMAMMA



:)

2009-12-01 @ 20:41:01
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack så mycket! :)



Varsågod, hoppas du tycker om Criminal Minds! Jag tycker att den serien är jättebra! Gillar iofs dom flesta serier där det är fall som ska lösas! ;)

Man kanske skulle ha blivit CSI:are istället för Franke arbetare! ;)



Kraam

2009-12-01 @ 22:21:46
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0