Världens mysigaste tisdag

Har just kommit hem från jobbet, har haft personal-möte om allt möjligt! =) Har ändrat lite på menyerna och priserna etc...Har även gjort om schemat lite, blir lite annat nu när jag bara blir tjockare och tjockare ;)

Igår hade vi en otroligt mysig kväll..Jocke kom hem från träningen kl 20 och då hade jag bokat bord på Golden Dragon. Det bästa var att det var bara vi där!! Otroligt romantiskt och mysigt! Jag åt fläskfilé-Oskar och Jocke tog sin pepparstek...super gott och trevliga som vanligt! =) Efter det for vi på Coop och handlade lite och körde sen hem för paket-öppning. Han fick:



och..

Han blev jätte glad för presenterna och middagen =) Så nu ska här filmas! Lär väl bli mkt filmning på lill-grabben! =)

Annars rullar det på som vanligt..har inte kännt någon spark på nån dag nu, och det är lite tråkigt. Blev som bortskämd då han sparkade så mkt, är så himla mysigt! =)

Ska gå och käka lite nötter framför tv:n nu, ha en fortsatt bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: EVA

Förstår att han blev himla glad ! Och så mysigt...



***

KRAAAM MAMMA

2009-08-19 @ 21:56:22
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Tina

Naaw jag som trodde att ni skulle filma mig:(



Ska du till jottis imorron??



Hälsa å gratta jocke från mig! Glömde att skicka ett sms åt han. Men måste kolla så de är hans nr jag har så jag inte ÄN en gång skickar till den där tjejen i södra sverige...kram

2009-08-19 @ 22:53:29
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0