2 dagar kvar till ultraljud =)

Lugnt på jobbet idag och jag som är mini-chef idag, stack tidigare..ska dock dit igen kl 18 och räkna kassan =). Jobbet började lugnt och skönt, men sen då vi satt och fikade ringde en kund som ville beställa 7 smörgåstårtor till morgonen därpå så han ville att vi skulle göra dom samma dag, alltså idag!! Jag, stressad som vanligt, fick lite smått panik men efter mycket hjälp av mina underbara arbetskamrater Tina och Evelina fixade vi det lätt! Tina har en tendens att kunna ta ner mig på jorden..underbara brudar ! =)

Sen blev det lunch med mamma och Edith, mysigt som vanligt. Kolla in deras resa till Spanien som dom tillbringade i 32 dagar nu i Juni/Juli.

Har just insett att jag inte skrivit nått om detta: ni alla är ju medvetna om min graviditet, men inte om en av mina bästa kompisars också! =) Emma och Dennis ska även dom ha barn i januari, två veckor efter oss är dom beräknade =). Det roliga var att vi länge pratat om barn och då jag fick veta att jag var gravid skulle vi hålla detta hemligt ett tag. Två veckor senare ringer telefonen:"Jag måste bara få skvallra, säger Emma. JAG ÄR GRAVID!! Jag skriker, hon skriker! Och tror ni jag kunde hålla mig??? NÄÄ, jag skrek tillbaka: "JAG MEEEED!!!!!!!!!!" Vi skrek och grinade tillsammans. Fruktansvärt roligt att få dela detta med henne =). Lite typiskt oss...tog slut med våra högstadie-killar två veckor innan vi träffade Jocke och Dennis, som vi blev tillsammans med samma dag(!!!) och nu 8 år senare ska vi har barn nästan samtidigt! Vi är bäst!! =)


Jag och Emma för ett tag sen efter några...eller många öl =)

Nu jobbar jag bara imorrn, ledig onsdag (Ultraljud), jobbar tors-fre och ledig helgen! =) På lördag blir det till Jävre för mormor och morfars 50-åriga bröllopsdag! Inte illa! God mat och trevligt sällskap. Ska försöka komma ihåg kameran! =)

Nä, nu blir det ut i solen en sväng innan middag!

Kraaam på er!

Kommentarer
Postat av: EVA

Mormor funderade om hon skulle beställa lite smörgåstårtor till imorrn med dig...hehe ! Nää hon skojade bara...



Jaa ni kommer att ha skitkul ihop med småbebisarna !



***

KRAAAM MAMMA

2009-08-03 @ 22:00:59
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Kicki

Do it! Tyvärr blev det ingen massage igår för jag somnade i soffan :) Men ikväll kanske!

Lycka till imorgon och hör av dig så fort du varit där!!! :D



Kraaaam

2009-08-04 @ 17:13:55
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja vi är riktigt bäst =)

Va spännande med ultraljud imorgon! Jag längtar massor till mitt. Känns som de kommer bli lite mer verkligt då! lycka till kram

2009-08-04 @ 21:03:45
URL: http://beemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0