HEJA SVERIGE!!!!

Idag kom mina efterlängtade kläder, som jag beställde genom Korpen i våras, från Casall! Min mjukisdress kommer att användas som bara den!!! Allt satt perfekt och här är dom:


Två härliga sport-toppar i härliga färger =)

Ser grå ut, men det är en svart "jacka-tröja" med knytning runt midjan, super snygg =)



Och här är världens skönaste mjukis-dress =)

Hade som glömt att jag skulle betala allt detta också, inte en utgift jag räknat med men nu behöver jag inte shoppa på vääääldigt länge =)

Sen kom tjejen från Gallerix förbi mig på jobbet med bilderna från Ultraljudet inramat och klart. Blev hur fint som helst och nu hänger den i det blivande barn-rummet. Så här ser den ut:

Fint va?=)

Från en dag till en annan: det kom som plötsligt att jag började känna våran lilla baby och nu slutar "han" inte!! Jag har kännt hela dagen och det är super häftigt! =) "Han" är gode stark och sparkar på som en tok =)

Ikväll blir det fotboll för hela slanten, ska ligga i mjukis-dressen i våran soffa, kanske äta nått smarrigt och heja på Sverige!!

SVERIGE - Finland 20:00



Heja Sverige!! Kom igen nu för f*n!!

Ha en bra onsdag, kraaam!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vad fiiint det blev! :)

Jag har köpt ett par ramar idag som vi ska ha på hyllan i köket. Och iom att jag bestämt bord och allt annat lät jag Tomme bestämma vad vi skulle ha för motiv i ramarna. Gissa vad........

En bild av hela gänget från Tokyo + Dolph!!!

Kommer bli svinsnyggt va ;D



Kraaam och ha en härlig slökväll!

2009-08-12 @ 20:01:09
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag verkligen älskar det där kortet på lillan, tom. tagit det själv mästerfotograf som man är.. eller så inte! Är absolut inte lätt att ta kort på de små liven nu när hon är så stor och snabb..



Vad fint det blev med inramningen av UL-bilderna! Att du känner så mkt sparkar så tidigt, kommer inte i¨håg att jag gjorde de.. hon var iofs inte allt för livlig i slutet ens. Härligt med en blivande MSSK:are;)



Kramkram

2009-08-12 @ 21:36:17
URL: http://evasvardsudd.blogg.se/
Postat av: EVA

W O W !!! Vad snyggt det blev med ramen...men såklart ! Det kan ju inte bli annat...hihi !



Förstår att du bara kommer att smyga omkring i mjukisar nu...hehe !



***

KRAAAM MAMMA



2009-08-13 @ 16:33:23
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Sara Ö

HEj cicci



jag vill bara meddela att dessa utltraljudsbilder kan blekna om man har de för soligt,som ett kassa kvitto, jag kopierade bilderna för att ha kvar dem med säkerhet.Var rädd om dig och njut av alla sparkar i magen:)

kram Sara öhlund, Blåsmark.



2009-08-14 @ 06:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0