Söndag

Igår var en riktigt skön lördag, började med jobb 6:30-15:30. Sen drog jag och Kicki till hennes pappa och såg på hennes otroliga lillasyster. Kolla in hennes blogg för söt-bilderna! Efter det tog vi bilen, for på hemmakväll och ICA för godis och film, och MAX för en grymt god middag! =) Filmen blev:


Vi surrade mest igenom filmen, lite lång men jätte bra! Sean Penn är ju suverän!

Idag kom Jocke hem och vi bjöd mamma, Rolle och Edith på tacos-mys! =) Kom inte ihåg kameran då dom kom så det blev bara en hejdå-bild =) :



Men maten hann jag ta på då jag gjorde den:




Tacos och blåbärspaj med vaniljsås =)

Dom hade även massa presenter med sig:

Världens skönaste fårskinns-pläd och även en super mjuk halsduk i MSSK-färger (som min nalle Tjugo fick ta på sig), mamma har gjort båda =) Super duktig och jätte fina =)

Hon hade även en påse full med kläder och böcker som vi tre (jag, Tomme och Edith) har haft förr i tiden =) Att mina fötter lyckades komma med var inte meningen =).

Tusen tack
mamma, Rolle och Edith för allt och för en trevlig kväll!!Detta gör vi om! =)

Nu till friidrott!

Ha en fortsatt bra söndag!







Kommentarer
Postat av: Kicki

Nä det förstår jag :) Du kanske får tokcykla mycket istället för att knipa så ungen kommer ut i oktober ;P

Tack igen för igår och ha en bra kväll med familjen! =)

Kraaam

2009-08-16 @ 12:24:42
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: EVA

1000 TACK för den goda maten ! Vi är ganska mätta än...hihi !



***

KRAAAM MAMMA

2009-08-16 @ 22:37:27
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Tina

Grymt snyggt bord ;)

2009-08-17 @ 09:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0