Har jag sagt det förr...? : Jocke är bäst!!

Blev inget möte idag, Maggan var tvungen bort. Men som Maggan sa: "Du behöver inte vara först med allt! Det är ingen panik att lämna in det där.." Så sant så...jag är alltid ute i god tid med allt och planerar-mästarn nr. 1!! =) Så nu fick jag en ledig kväll...så sköööönt! Blir möte nästa vecka istället!

Kom hem nu efter jobbet och går in i lägenheten som är NYSTÄDAD!! Min underbara Jocke har fixat och donat; det är ingen lek då denna fina kille städar, riktigt noggrann och fint blev det!! Han är bäst...tusen tack, Jocke, du är världens bästa sambo!

Imorrn är det fredag och jag har inga planer för helgen, jobbar lördag sen är det Milan på kvällen som jag gissar att vi ska se. Har man en bror som är tokig i Milan så..=) Jocke rabblar då tre matcher som ska ses i helgen så det blir nog en riktig fotbolls-helg!

Tomme har denna tatuerad på benet! =)

Nu blir det duschen, middag och mysbyxor! =) Mini-Zlatan i magen är igång igen, hela kvällarna och det är sååå mysigt! =)

Lite dåligt med bilder, ska bli bättre!

Ha en underbar helg om jag inte skriver nått mer!


Kommentarer
Postat av: J0kK3

Söt!

Det är du som är snäll, städningen är ingenting jämfört med vad du gör:P



Men jag gillar inte riktigt klubbmärket som syns i inlägget, usch!

Vik hädan satan!

2009-08-27 @ 20:00:45
Postat av: EVA

Nej du behöver inte vara först med allt gumman...hihi !

Och snällJocke...du blir bortskämd !



Här har maken tatuerat vidare...nu Petra ! Kolla in bloggen...



Och 1000 1000 1000 TACK FÖR LUNCHEN IDAG ! Tackade dig inte nog mycket...



***

KRAAAM MAMMA

2009-08-27 @ 21:39:39
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Kicki

Yeees det ska vi :D

Ikväll blir det nog myyyyys och frossa :) Så får vi väl se vad vi ska hitta på imorgon förutom matchen. Någon öl måste vi i alla fall skåla med :P



Kraaaam!

2009-08-28 @ 16:58:18
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Emelie

Män som hatar kvinnor var ju riktigt bra filmen också! Blir nog att se resterande på bio=)

2009-08-29 @ 11:42:06
URL: http://empiiii.blogg.se/ontheroad
Postat av: sebbe

är det okej omn jag använder bilden i mitt skolarbete ?

2011-02-03 @ 10:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0