Bortskämd?

Jo, jag är gode bortskämd! =) Mamma och Edith var förbi på jobbet idag med en present som kommer att passa perfekt till Fotbolls-VM 2010:


Söt va?
Nu är det bara att Sverige skärper sig och tar sig dit! =) Tusen tusen tack snälla mamma och Edith! =)

Fick även ett besök av Emma & Dennis på jobbet idag efter deras ultraljud som gick jätte-bra, så det var super-kul att höra =) Men dom blev beräknade den 19 Januari så nu skiljer det lite mer..men jag ska knipa så gott det går =) Vi ska fan lyckas få unge samma år!

Jobbat 7-16 och ikväll blir det match, Jockes MSSK mot Storfors, på Heden kl 18:30.

Ha en fortsatt bra måndag! =)

Kommentarer
Postat av: EVA

Härligt att ni gillade den...eller det räknade vi liksom med...hihi !

Skönt att allt såg bra ut för Emma & Dennis också !



***

KRAAAM MAMMA

2009-08-17 @ 17:36:36
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag vet inte. Jag tror nog att vi ska kolla kön. Men jag har blivit förbjuden av min farmor att kolla så jag måste på nåt sätt hålla det hemligt för henne att vi vet. :D Kul att det går bra för emma och dennis. Vi är ju beräknade den 18 så det skiljer bara en dag mellan våra. :D

Kram

2009-08-17 @ 18:43:01
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0